vrijdag 6 januari 2012

Reviews

Vorige week heb ik in de stad een paar make-up dingetjes gekocht. Het zijn echte budgetproof producten, dus niet van die dure make-up waarvoor je lang moet sparen. Ik koop in het begin voordat ik het product echt ken altijd goedkope spullen om niet meteen veel geld op te maken. Én goedkope producten zijn bijna net zo goed als veel dure producten.



Nou hier komen ze:



Essence liquid eyeliner
Prijs: €2.50
Cijfer: 8
Opmerking: Deze eyeliner is een goed dekkende eyeliner met een sponsapplicator, dus geen kwastje. Zeker waar voor je geld. Het enige minpuntje is dat hij niet zo snel droogd. De eyeliner is te koop bij Kruidvat.   



Essence Silky Touch Blush nr 10 adorable
Prijs: €2,30
Cijfer: 7.5
Opmerking: Deze blush van essence is een hele goede blush. Hij geeft veel kleur af en is ook zeker waar voor je geld. En hij is helemaal niet duur dus. Deze is ook te koop bij Kruidvat. 



Herbacin wuta kamille handcream mini
Prijs: €0.99
Cijfer: 9
Opmerking: Deze handcrème had ik al vaker bij de mini's gezien in de kruidvat. Vandaag wilde ik echt weten of het een goed product was. En dat is het zeker. 
Deze handcrème is echt heerlijk. Hij is zacht en hij ruikt lekker naar kamille. Ik heb de handcrème maar 1 keer opgesmeerd en mijn handen zijn al de hele dag zacht. Zelfs nadat je je handen een paar keer hebt gewassen! Dit product is zeker aanrader. Vooral voor mensen met hele droge handen (zoals ik). Jammer genoeg heb ik geen grotere blikjes gezien. 

Wat vinden jullie van deze producten (als jullie ze al eens hebben geprobeerd)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten